lördag 14 januari 2012

What about you weird kid?

 Efter ännu en bagel och munk-frukost så bestämde jag och Hanna oss för att testa på gymmet. Minsann! In your face Mattias. Jag kommer inte bli en tjockis. Dock har jag bara ätit tjockismat än så länge... Men, jag börjar redan tröttna på fettet. Gymmet är i alla fall utrustat till tusen! Allt finns, och jag skojar inte. Man har tillgång till allt, när som helst, och det finns även olika träningspass man kan gå på. Själv tänkte jag också börja på volleyboll (korp-nivå). Fint!




Efter det var det dags för en utflykt Down Town, så att säga. Vi kommer till en 50-tals restaurang där konceptet är att vara otrevlig och driva med kunden. Jag fick kommentaren: What about you weird kid, you're gonna pay or not? Roligt, men konstigt.  Amerikaner alltså. Beställde mig en riktig shake, bättre än lyx-shaken på Max va!------------------------>

,Sen gick vi vidare genom stan och jag fick nackspärr av att kolla in alla byggnader som flög upp i skyn. Men jag gillart. Utkanten av stan är ganska sliten, men här inne, i Chicagos kärna, kunde man inte annat än att tappa hakan. Känns knäppt att detta kommer vara mitt hem de närmaste 5 månaderna. Men ack så gött!
 

2 kommentarer:

  1. Verkar som skönaste stället att äta!! Jag önskar att jag blev kallad wierd kid oftare!

    SvaraRadera
  2. Btw. Jobbigaste grejjen att kommentera här ju!

    SvaraRadera