fredag 10 februari 2012

Handskrivna brev och vinterkaos

usch usch
Nu blev Linn en aning ledsen i ögat. Hon längtar till våren förstår ni. Men icke. Hon får ett ton snö i fredagspresent och våren springer sin väg. Ekorrarna också.
snööö















Men nu ska jag i alla fall ge mig ut igen, för det är fredagsfika!
Och trots att jag inte gillar detta vädret, så ska jag ta mig till Alaska, där min rumskamrat bor.
Men då kommer det ju vara vår där ! Sen har vi vi Spring Break planerat också, Florida it is!
Kommer bli finemangmang.

Nåt annat som var finemanmang var det handskrivna brevet jag fick av in kära mor. Guld.

Imorgon ska jag träffa mina släktingar igen, de ska ta mig till något gigantiskt shoppingställe. Låter som riktig lördagsunderhållning! Men en, nu är jag sugen på kaffe (tänka sig) och jag rekommenderar er alla att lyssna på Bon Ivers nya album, med låtar som Perth. Helt magiskt.

Tjo!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar