fredag 11 maj 2012

Tack

Nu ere slut. Idag lämnar jag North Park, för att ge mig ut på nya äventyr. Jag vet inte om jag har resfeber eller bara har tusen känslor inom mig som inte riktigt vet vart dom ska ta vägen. Rummet är kalt igen och jag minns tillbaka på den första kvällen, då jag kom hit. Oj, det här måste vi göra nåt åt, tänkte jag. Och det blev riktigt bra tillslut.

Jag vill egentligen bara att den här dagen ska ta slut. Hejdåanden är aldrig roliga.
Men man får bara påminna sig om vilken underbar tid man haft här, och vilka man har delat den med.
Vissa kommer jag träffa igen, nu på min resa. Andra kommer jag inte se på länge. Men vi alla går och gör våra egna saker, går våra egna vägar. Vad som är trevligt är ju om vägarna korsas ibland. Och det tror jag våra kommer göra. Tänk vad fint, att man kan omges av så många fantastiska människor på en och samma gång. Jag skulle behöva en svensk ordlista för att kunna beskriva allt jag känner och hur tacksam jag är. Tack.

Och ha det så bra i Indien.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar